Potrebuješ
zlepšiť svoj dojem, ocenenie a následný rešpekt voči sebe aj iným?
Program "moja tvár znie po(d)vedome" môže byť práve to, čo hľadáš!
Čítanie
tváre v ňom je definované jednoducho a zrozumiteľne. Vzdelávanie je
zábavné a zážitkové. Predstav si, že získaš túto zručnosť a výhodu počas
predaja, náboru, partnerstva, vytvárania sietí, skúmania skutkov
trestných činov, v zamestnaní, v podnikaní, pri štúdiu aj v rodine.
Zabudovaný
inštinkt prežitia Ťa chráni cez schopnosť vnímať svoje okolie. Prvýkrát
stretneš človeka a hneď ti je sympatický alebo nie. Schopnosť ti dáva
jedinečnú výhodu spresniť svoj odhad na ľudí, okamžite ich čítať a
profilovať. Tým dosiahneš v živote jasnú výhodu.
Rozumieť
ich spôsobu myslenia, konania, vnímania, cítenia a vyjadrovania, to, či
osoba funguje skôr analytickým alebo tvorivým mozgom, či ti venuje dlhú
alebo krátku pozornosť. Vycítiš, kedy ustúpiť tvrdohlavým ľuďom, kedy
sa stiahnuť a znížiť svoje straty i ako vybrať tých najvhodnejších ľudí
na jednotlivé úlohy.
Nie
je to kurz čítania tvárí, veštenie, ani mentoring či koučing. Toto
vzťahové vzdelávanie, umožní s vysokou presnosťou profilovať ľudí len
čítaním rysov tvárí vnorením sa do seba, kontempláciou. Miesto učenia
otváraš uvedomenie si vlastnej podstaty. U každého sa otvorí iba to
poznanie, čo už dávno má, iba si ho traumou uzavrel.
Toto
vzdelávanie je založené na epigenetike. Prostredie, myšlienky, emócie,
presvedčenia ovplyvňujú to, ako sa rodové gény prejavujú v tvári. GÉNOVÝ
VÝRAZ vyjadruje prečo sa podobáme na toho rodiča, s kým máme najviac
vyhrotené vzťahy.
Keď
porovnáš svoje fotky z detstva s prítomnosťou, v tvári uvidíš
uskutočnené zmeny na základe zmeny charakteru, hodnôt, filozofie,
ideológie.
V
tomto programe formálne definujeme rysy tvárí a ich funkcie. Postupne
preberieme 10 základných detských rysov pre naplnenie esenciálneho účelu
života. Na konci programu si každý nájde to, čo ho najviac obmedzuje v
jeho poslaní na ceste k vlastnej podstate.
Tento
program je teraz priamo dostupný v priestoroch ekonomickej univerzity
na Tajovského 13 v Košiciach. Každý posledný štvrtok počas 6 mesiacov s
výnimkou decembra bude od 16.00-19,30 hod cieľom umožniť účastníkom
otvoriť sa zručnosti v čítaní tvárí, lepšie porozumieť vzťahom i
situáciám. Schopnosti možno okamžite použiť pri budovaní vzťahov,
sociálnej interakcii i celkovo v živote.
RNDr.
Monika Kašová (Etikoterapeutka, psychosomatička, facilitátorka Bachovej
kvetovej terapie, One brain, Aura-soma, Aromaterapie, Artterapie,
Psychoterapie snov a aktívnej imaginácie, lektorka a spisovateľka)
Viac: Program kontemplatívneho vzdelávania.
Abstrakt: Kontemplácia
- synonymum: zvažovať, uvažovať, premýšľať, študovať, vážiť, vciťovať
sa, modliť sa, meditovať, myslieť na...(Kým všetky tieto synonymá
znamenajú „premýšľať o tom, aby sme dospeli k záveru alebo rozhodnutiu“,
kontemplácia je zameraná na zameranie svojich myšlienok na niečo, ale
neznamená to, že sa koncentrujeme k záveru alebo rozhodnutiu, zameranie
je na svoje vnútro, na stíšenie a ponorenie sa do seba).
Podľa
Benjamina je kontemplácia ustavične nové naberanie dychu myslenia,
ktoré sa sústreďuje na jediný predmet, avšak zastavuje sa, aby
stupňovite rozjímalo o jeho rôznych významoch; tým sa mu dostáva
neustále nových podnetov pre ďalšie začínanie, ako aj ospravedlnenia pre
túto kmitavú rytmiku. (zdroj. Wikipédia)
Podľa
Schopenhauera je kontemplácia strácanie sa obyčajného vnímania vecí
podľa ich - kde, kedy, prečo a načo a bezprostredné chápanie čistej
podstaty vecí, pričom duch sa ponára do sebazabudnutia v názore a stáva
sa čistým subjektom poznania zbaveným vôle, bolesti a času. (zdroj.
Wikipédia)
Moje
poznanie: Aby sme mohli vidieť boha, musíme mať čisté srdce. Láska a
strach sú 2 protipóly. Láska je spojenie kontemplácie (vedomosti -
pasivita) a konania(múdrosti- aktivita/ vedieť použiť vedomosti). Láska
je vlákno spájajúce nebo so zemou, bytosti s Bohom. Najkrajším okamihom
pre Boha je okamih, keď si uvedomíš, že žiadneho boha nepotrebuješ.
- Najstaršou biblickou modlitbou je jednoduchá veta „TU SOM“. - Najčastejší výrok človeka je „JA SOM“.
Kontemplatívne
vzdelávanie nie je technika, je to vzťah. Je to vážiť si to, ako
vnímajú a cítia tí druhí. Ak sme nepríjemní na svoje okolie, pochopiť čo
je príčina a že ju spúšťa bunková trauma vo mne. Skúsme si uvedomiť,
že: - „Čo sa ma dotýka, sa ma týka“. - „Prepáč, že zneužívam tvoju energiu na to, že sa uzatváram v svojom srdci“.
Tento
program umožní účastníkom kontemplatívne sa otvorenie vzťahom,
uvedomením si a spracovaním transgeneračných traumatických zážitkov, cez
vnímanie výzoru a výrazu tváre. - Žiadna meditácia, autorita, žiaden
mentor, kouč, ktorý ti diktuje či ukazuje ako na to, iba facilitácia
(naladenie sa na teba) a kontemplácia (vcítenie sa do seba), ako sa
naladiť na svoju podstatu. - Naše bunky sa usporiadajú tak, ako sa
správame a tak sa podobáme na toho rodiča, ktorého výzvy nás najviac
zaťažujú, oslabujú (hnevajú). Rodiča, ktorého gény v istých situáciách
naťahujeme. - Výraz, mikrovýrazy tváre a gestá sú okamžitou reakciou
na danú situáciu. Farby ovplyvňujú naše reakcie. Hovorí sa, že sme
farby, ktoré si obliekame. - Pochopením toho, že môžeme obísť
"vernosť" svojmu rodu v životných výzvach, a ísť svojou vlastnou cestou,
nás vedie k dosiahnutiu našej podstaty (esencie). - Buďme slnkom,
nie mesiacom. Svieťme z vnútra, namiesto toho aby sme boli osvetľovaní
zvonku. Prevezmime zodpovednosť za svoje žiarenie, za svoju podstatu
(esenciu). - Facilitátor (odborník na vedenie procesu) aktívne riadi
skupinu po stránke procesnej, zodpovedá za jej priebeh a mení iba formu
(prostredie). Obsah vytvárajú účastníci a ostáva zvonku nemenný (ich
podstata). - Miesto učenia otvárame uvedomenie si vlastnej podstaty. U
každého sa otvorí iba to poznanie, čo tam dávno má, iba si to dávnejšie
uzavrel, potlačil a ponoril sa vo vlastných životných výzvach
(trápeniach). - Toto vzdelávanie je zamerané na to, aby sme sa
pochopili zvnútra namiesto toho aby sme boli poučovaní zvonku. Aby sa
každý otvoril svojmu poslaniu.
Témy programu: Detské rysy a trauma (10 základných tém).
Myslenie: - Intuícia - Priorita správania, predstavivosť, sústredenie a originalita - Spôsob myslenia Konanie: - Telepatia - Zameraná energia a kontinuita Vnímanie a cítenie: - Jasnozrivosť - Sebaistota - Spontánna reakcia - Štýl vnímania – rezervovaný, dramatický, spájací a tvorivý - Zameranie vnímania - pohľad na situácie a veci – emocionálna tolerancia, vyjadrovanie, postup Vyjadrovanie: - Spontánne rozhodovanie – dobrodružnosť, autoritatívnosť, inštinkt, bojovnosť - Verbálne vyjadrovanie, automatická odpoveď, rozhodnosť, zdržanlivosť,
reakcia, nedôvera, úcta, reakcia a automatické vyhýbanie a dávanie (
štedrosť) - Vzťahovačnosť
Postupne preberieme základných 10 rysov pre naplnenie nášho esenciálneho účelu tohto života. Každý posledný štvrtok v mesiaci preberieme dve témy a k nim prislúchajúce rysy. Účastníci budú mať do ďalšieho stretnutia dostatok času na ich spracovanie v realite svojho života. Na
záver ponúknem možnosť vyhľadať ten detský rys, ktorý nás najviac
obmedzuje v naplnení nášho poslania a splynutí s vlastnou podstatou
(esenciou). Na základe toho si môžeme uvoľniť traumy, ktoré sme si tu
prišli vyriešiť. Najmä tie, ktoré nás najviac obmedzujú v našom poslaní
(súkromné či pracovné vzťahy, ktoré sa nám opakujú a prejavujú v rôznych
skrytých výzvach, s rôznymi osobami, ale sú stále rovnaké).
Termíny: 28.9.2023 26.10.2023 30.11.2023 December – advent 25.1.2024 29.2.2024 28.3.2024
Miesto: Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach (Ekonomická univerzita v Bratislave) Tajovského 13, 041 30 Košice, Slovenská republika